- Texter på varugruppssidor, varumärkessidor och taggsidor för sökmotoroptimering
Att lägga sökmotorvänlig text på sidorna för varugrupper, varumärken och taggsidor kan göra stor skillnad för hur ofta din butik dyker upp i sökresultat. Lär dig hur du kan dra nytta av Google Trends för att veta vilka sökord du vill fokusera på. Guiden går även igenom hur du kan ha en annan rubrik på sidan än texten som syns i menyer.
- Bevaka produkt – Notifiering via e-post när en produkt kommer åter i lager
En guide om vår e-handelsmodul "Bevaka produkt / Åter i lager". Den ger dina besökare en möjlighet att ange sina e-postadresser på artikelsidor där artikeln är slut i lager, för att få en notifiering när produkten åter är i lager.
- Att använda viktpoäng
Viktpoäng kan du sätta på artiklar på variantnivå. De används för att kunna beräkna en fraktkostnad som blir rättvisare än att ha samma kostnad för alla paket. I den här guiden går vi igenom olika sätt att använda viktpoäng och hur du konfigurerar leveranssätten för att bry sig om vikt.
Pelle Nyrén 2017-10-05 17:05