Stäng

Meny

Affärssystem- och butiksdataleverantörer

Koppling till Hogia Retail

Koppling till CleverApps från Retail Store CleverApps AB.

Koppling till FDT Avance

Koppling till Squid kassasystem

Koppling till Fortnox Bokföring + Fakturering + Offert & Order.

Koppling till Retail Pro från Retail Store Scandinavia.

Koppling till helhetslösning med Visma och Cash IT kassasystem.

Koppling till BL Administration

Betalningsleverantörer

Klarna - Smoooth shopping

Om Klarna

Klarna grundades 2005 i Stockholm i syfte att göra det lättare för människor att handla online. Under de senaste 14 åren har tekniken utvecklats och förvandlat världen runt oss. Men vårt uppdrag är lika relevant nu som då - att göra betalningar så enkla, säkra och smidiga som möjligt.
Klarna är en av Europas största banker och tillhandahåller betalningslösningar för 90 miljoner konsumenter hos mer än 250 000 handlare i 17 länder. Klarna erbjuder direktbetalning, faktura och delbetalning i en snabb och smidig köpupplevelse där konsumenterna själva väljer när och hur de vill betala.

Klarna Checkout

Klarna Checkout är byggd så att Klarna kontinuerligt kan göra automatiska uppdateringar för att möta dina kunders personliga och förändrade behov. Den är en friktionsfri och mobiloptimerad lösning som innehåller allt du som e-handlare behöver för att hantera betalningar. Det användarvänliga gränssnittet identifierar kunden och möjliggör snabba och smidiga köp. Denna smidiga kundupplevelse ökar snittordervärdet, konverteringsgraden och antalet återkommande kunder på alla typer av enheter.

Hur kommer jag igång?

Klarna är integrerat med E37’s plattform och det är därför väldigt enkelt. När du har ett avtal med Klarna är du igång på nolltid.

Beställ Klarna

Om Ecster

Ecster samarbetar med tusentals säljföretag och erbjuder betallösningar för både e-handel och fysisk butik. Med en bred palett av produkter och tjänster får konsumenten möjlighet att finansiera både små vardagsinköp och större investeringar.

Läs mer och ansök: https://www.ecster.se/foretag/ehandel/ecster-pay

Ecster Pay

Kassalösningen Ecster Pay är byggd för dagens konsumenter som vandrar mellan kanalerna och vill ha ett enhetligt erbjudande och en köpupplevelse av högsta klass. Kassan är byggd för att ge fler nöjda återkommande kunder och högre snittköp.

  • Kunden kan jämföra betalsätt
  • Kassan smälter in i din webbshop
  • Möjlighet att göra betalningar i världens alla valutor

Betalsätten kunderna vill ha

Alla steg i Ecster Pay är överskådliga och kunden kan välja mellan alla populära betalsätt där det senast använda betalsättet alltid är förvalt.

  • Faktura
  • Delbetala
  • Kort
  • Swish

Ecster Pay Link betallänk

Med Ecster Pay Link kan du enkelt erbjuda dina kunder att betala via betallänk. Länken skickas via sms eller mejl och kunden väljer själv vilket betalsätt som används.

Kontakta Ecster

Tel: 08-701 79 10
E-post: sales@ecster.se

Superenkel betalning för din webbutik

DIBS sätter dig och din kund i fokus och ger dig tillgång till de mest populära betalsätten. Med betallösningen Easy kan dina kunder betala blixtsnabbt – oavsett om du säljer till företag eller slutkund.

Easy för dina kunder

Att det går snabbt och enkelt att betala är helt avgörande för att få igenom så många köp som möjligt. Några av de vanligaste anledningarna till att konsumenter avbryter köp på nätet är att de inte kunde betala med önskat betalsätt och att det var för krångligt att registrera sina uppgifter. Det vill DIBS ändra på.

Easy checkout ligger helt inbäddad i din webbutik, så att dina kunder aldrig behöver lämna din webbsida för att betala. Kunden kan spara sina uppgifter, så att de är förifyllda vid nästa köp i någon av webbutikerna som använder Easy. För att ge dina kunder full flexibilitet finn möjlighet att spara flera kort, leveransadresser och fakturauppgifter. DIBS tar hand om kreditrisken vid fakturabetalning så att du kan vara säker på att få dina pengar.

Easy för dig

Eftersom det bara behövs ett enda avtal för alla betalsätt inklusive kortinlösen får du allt på samma ställe och en samlad utbetalning. Det sparar tid och förenklar din administration. Du kan självklart välja vilka betalsätt du vill erbjuda – och om du vill erbjuda betalning till företag och/eller privatpersoner.

DIBS erfarna och lokala support hjälper dig via email och telefon och finns där när du behöver råd på vägen – eller bara vill komma igång med att ta betalt snabbt.

Med DIBS och Easy får du:

  • En betallösning som är byggd för att öka din konvertering och försäljning
  • Hjälp och råd av erfaren support
  • Rådgivning om vilken lösning som passar bäst utifrån dina förutsättningar
  • En checkout som kommer ihåg dina kunder för supersnabb betalning
  • Allt-i-ett: ett avtal för alla betalsätt inklusive kortinlösen. Det ger en samlad utbetalning som förenklar avstämning och bokföring

Utöver Easy erbjuder DIBS en mängd olika betalsätt och lösningar – både för dig som säljer internationellt eller endast i Sverige.

Hör av dig till DIBS på 08-527 525 00 eller sales@dibs.se så hjälper de dig hitta precis rätt lösning utifrån dina behov.

Svea – Både snabbt och skräddarsytt

Svea är ett företag i ständig utvecklingsprocess. Genom att vara lyhörda för marknaden och lyssna på våra kunder ser Svea till att vårt tjänsteutbud hela tiden förnyas och förbättras. Säljer du på nätet eller i butik och vill erbjuda dina kunder trygga och smidiga betallösningar? Svea har en komplett betallösning med alla de betalsätt som är nödvändiga för att din kund ska få en bra köpupplevelse och för att du ska öka din försäljning.

Betallösningar för e-handel

Dina kunder vill handla tryggt och enkelt och du vill öka konverteringen i din kassa. Ekvationen blir verklighet med Sveas betallösningar. Svea har en komplett checkout lösning innehållande alla betalsätt dina kunder efterfrågar för både privatpersoner och företag. Du som e-handlare måste inte låsa dig i något färdigt paket, vi kan skräddarsy en lösning för dig. Tryggt och smidigt för både dig och dina kunder.

Här är några av dom fördelar du får när du använder Svea Checkout

  • Inkluderade betalsätt – Faktura, Delbetala, Konto, Kort och Direktbank
  • Stöd för både B2C och B2B för maximal konvertering
  • Olika faktura och leveransadresser verifieras med Mobilt Bank-ID
  • Utbetalning sker dagen efter leverans

Kontakta Svea för mer information och vägledning.

https://www.svea.com/se/sv/foretag/kontakt/vill-bli-kund/betalningslosningar/betallosningar-for-e-handel/

Övriga partners

CDON

Kom igång med webbshop hos E37

Våra erfarna e-handelsrådgivare hjälper dig från start till mål.

Priser & paketKontakta oss