Meny

Bland de tjänster E37 erbjuder finns allt från design, uppstartshjälp, implementation, rådgivning, projektledningintegration, flytt/konvertering från tidigare webbutik, konverteringsoptimering och driftsättning. Vårt erbjudande är flexibelt och vi kan hjälpa till med allt från enklare uppstartshjälp till större implementations- och integrationsprojekt. I såväl små som stora projekt levererar vi din webbshop startklar med all teknik och drift på plats.

Med personlig support, ett välfyllt hjälpcenter, skalbar molndrift och kontinuerlig vidareutveckling hjälper vi dig från start till mål. Vi tar ansvar för e-handelslösningen över tid och finns där med stöd och hjälp under hela din tillväxtresa. Alltid med personlig kontakt och en tydlig prisbild. Resultatet är en prisvärd helhetslösning som du lätt kan uppgradera och växa med.

Säljande e-handelsdesign

En viktig del av varje webbprojekt är den grafiska formgivningen. E37 kan skräddarsy din webbutiks utseende efter dina unika förutsättningar och önskemål, men det går också att utgå från en grundlayout med enklare anpassningar.

Med stor erfarenhet av både webbdesign och e-handel känner vi till de små designdetaljer som maximerar försäljning och konverteringsfrekvens. Genom att utgå från grafisk profil, varumärke, bransch och säljargument förverkligar vi den rätta e-handelsdesignen för just din butik.

I varje designprojekt tänker vi ur ett e-handelsperspektiv och sätter din slutkunds centrala frågeställningar i fokus:

  • Första intrycket - "Har jag kommit rätt?"
  • Navigation - "Har de vad jag söker?"
  • Förtroende - "Kan jag lita på leverantören?"
  • Optimerat köpflöde - "Hur kommer jag vidare?"

Läs mer om vår modell för säljande e-handelsdesign...

Implementerat och klart!

Vi genomför alla projekt baserat på vår egen e-handelsplattform E37 Triton och levererar alltid din webbshop konfigurerad och startklar med design och teknik på plats. Utöver design av gränssnittet hjälper vi till med att konfigurera och få igång valda integrationer, t.ex. med affärs-, logistik- och betalningssystem. Inställningar för kassan, leveranssätt, prislistor, lagerställen och internationell handel är andra exempel.

Vi aktiverar och ställer in de moduler du har valt ska ingå i webbshopen från början, t.ex. produktrekommendationer och filter. Men det är lika enkelt att lägga till fler av plattformens moduler och funktioner i framtiden och växa med lösningen i din egen takt.

Projektledning & rådgivning

Personlig kontakt är en röd tråd i alla våra projekt. Vad gäller projektledning och rådgivning kan vi hjälpa till med allt från enklare uppstartshjälp till större implementations- och integrationsprojekt, beroende på budget och projektets komplexitet. I varje projekt finns vår projektledare till hands för att svara på frågor, och tillhandahåller en projektplan med checklistor som beskriver de olika momenten vid uppsättning av en webbshop. Det ger ett smidigare genomförande och kortare startsträcka, speciellt om flera partners och leverantörer är involverade.

Vi kan även hjälpa till med rådgivning kring navigationsstruktur, konverteringsoptimering, knep för merförsäljning eller hur ditt sortiment på bästa sätt ska e-handelsanpassas med gruppering av artiklar etc.

Utbildning & seminarier

Vid leverans av e-handelsplattformen ingår alltid 1-2 utbildningstillfällen för systemets användning, beroende på projektets storlek. Utbildningen kan genomföras i E37s lokaler eller som fjärrutbildning. Vi tar fram utbildningsplan och material, och det går även att få kompletteringsutbildning för nya medarbetare eller en fördjupad genomgång av ett speciellt område.

Ett par gånger per år brukar vi bjuda in våra kunder till e-handelsseminarier med externa föreläsare, något som brukar vara väldigt uppskattat. Ämnen kan vara e-handelstrender, digital marknadsföring eller framtidsspaning.

Molndrift & uppdateringar

Vi tillhandahåller e-handelsplattformen och dess integrationer som en molntjänst med automatiska uppdateringar. Du har alltid den senaste versionen, enkelt tillgänglig på webben. Det ger dig som kund en kort startsträcka och låga underhållskostnader då E37 vidareutvecklar alla grundfunktioner.

Vi tar långsiktigt ansvar för teknik, drift, backuper, säkerhet, ser till att alla integrationer fortsätter fungera och säkerställer tillräcklig prestanda i driftsmiljön. Allt ska bara fungera - både när webbshopen levereras och under hela dess livscykel. Det är en enorm skillnad mot osäkerheten med open source-lösningar där långsiktigt underhåll av olika tilläggsmoduler ofta kan innebära mycket strul och oförutsedda konsultkostnader.

Support & hjälpcenter

När det dyker upp frågor under resans gång finns våra hjälpsamma medarbetare tillgängliga. Support via telefon, webb och e-post ingår i avtalet med alla versioner av E37 Triton.

I vårt hjälpcenter finns massor av supportartiklar och manualer som beskriver plattformens funktioner. Det innehåller dock mycket mer än detaljerade förklaringar av varje inställning utan även mer övergripande guider som hjälper dig att få ut maximalt av plattformen. Några exempel är checklistor för nya e-handlare, tips om hur man sökmotoroptimerar på bästa sätt, för- och nackdelar med olika metoder att skapa kampanjer och extrapriser samt steg-för-steg-guider för mer komplicerade frågeställningar.

Kom igång med webbshop hos E37

Våra erfarna e-handelsrådgivare hjälper dig från start till mål.

Priser & paketKontakta oss